شب آشفتگـــــ ــــــِ
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 8:50 :: نويسنده : mar♡jan

دوست جونیام این شعر از خودمه،امیدوارم خوشتون بیاد؛

 

دیشب شب آشفتگـی این دل بود

دیشب شب ویرانـی این محفل بود

دیشب شب نابودی احساسم بود

تنها...فقط تنهایـی با من بود

دیشب،دوباره کلبه بـی یاورشد

گل های سپید رز هم پرپر شد

دیشب قطرات اشک طغیان مـی کرد

نبض احساس مرا بغض پریشان مـی کرد

دیشب تو چـه کردی که دلم باز شکست؟

ای عشق خودت بگو که این سهم من است؟!

 

http://up.hammihan.com/img/userupload_2012_7998541491350854150.52.gif



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:04---10 مهر 1392
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود !
اما اصلا خوشحال نشدم !
هشتصد هزار و ششصد !
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:06---6 مهر 1392
هرگز به دیگران اجازه نده قلم تو را در دست گیرند ...دفتر سرنوشتت را ورق بزنند... خاطراتت رو پاک کننن

و در پایان بنویسند . . .قسمت نبود . . .


سمر
ساعت16:18---27 شهريور 1392

مـَردی که عـَطر ِ تو را زده بود



در خیابان از کـنارم گذشـت ....



و این یعنے : قـتل ِ غیر ِ عمد .....


سمر
ساعت22:02---26 شهريور 1392

می روم خسته و افسرده و زار





سوی منزلگه ويرانه خويش





بخدا می برم از شهر شما





دل شوريده و ديوانه خويش





می برم، تا كه در آن نقطه دور





شستشويش دهم از رنگ گناه





شستشويش دهم از لكه عشق





زينهمه خواهش بيجا و تباه





همه چیز تموم میشه و سه تا چیر باقی میمونه





تجربه و خاطره و گذر عمر


منما میشناسی خخخخخ
ساعت17:52---26 شهريور 1392
اخه اینم شد وب خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ











خعلی خوبه شوخی کردم


همونی که میدونی خخخخخخ
ساعت17:51---26 شهريور 1392
سلام اجو من وقتی امدم به وبت بسیار لذت بردم وبت بسیار عالی شده است و من خوش حالم از این موضوع اجو امیدوارم بهتر و بهتر شوی .

RAMIN
ساعت17:49---26 شهريور 1392

خخخخخخخخخخخخخخخخ


RAMIN
ساعت17:44---26 شهريور 1392
نه بابا خوبه عالیه اورین اجو
حال کردم با وبت
ولی خوب کار میبره تا مثه مال من بشه
. ولی خارج از شوخی حرف نداره تبریک اجوی تازه از مال علی شپش هم بهتره


mehdi
ساعت15:51---26 شهريور 1392
ghorbon sherat besham man
پاسخ؛خدانکنه داداشی


mehdi
ساعت15:49---26 شهريور 1392
یادم می آیـــــــــد گفته بـــــــــودی :ســــاده وکوتــــــــاه نویسی را دوســـــت داری... فقـــــــط دو کلـــــــــــمه... برگــــــــــرد...دلتنگــــــــ

mehdi
ساعت15:45---26 شهريور 1392
زندگی مرا بارها و بارها در هم کوبید ... اما کسی صدای شکستنم را نشنید ... این منم : قهرمان خودم

خسرو
ساعت20:29---25 شهريور 1392
کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

سلام ابجی


سمر
ساعت19:49---25 شهريور 1392
میدونی اوج تنهایی-بدبختی-بی کسی کجاست؟بیاید براتون بگم.
دقیقا همون لحظه ایه که با هزار بدبختی صد تا بهانه بیاری که خانوادت و بپیچونی
نیم ساعت بری عشقتو ببینی بعد برا این که نفهمن با دوستت بری پیش عشقت
پیش خودتم فک کنی اینا مثه خواهر برادرن بعد بعدها
بفهمی اون برقی که تو چشماش بوده واسه دیدن دوستت بوده نه خودت...


آریا
ساعت14:10---25 شهريور 1392
مرجانک خوشگلم!شعرت هر چن قشنگه برای من پر از درده
عزیزدلم کلبه... بازم از رز سپید پر میشه از نبض احساس... از شعرهای نا گفتمون از لحظه های طلایی... دوباره و دوباره از باغچه قلبم برات گل رز سفید میچینم
دوباره و دوباره تو رو تا انتهای باور میسرایم
تا آخر قصه با همیم قصه ای که اسمش زندگیه



آریا
ساعت11:04---25 شهريور 1392
(دیشب) تو قصه ام جایی نداره
آخه قصه ام که از اینها نداره
دیشب تنهایی رو تو به بغض کشیدی
منو دور از کلبمون نقاشی کشیدی
دیشب من نبودم با اشکهات حرف بزنم
یا که حتی تو قلبت غصه هاتو خط بزنم
عزیزم دیشب تو بودی و یه دنیا قلب شکسته
اینجا من بودم و یاد تو بودو یه ویولون شکسته
نبض احساسم تا انتهای عشق تو رو فریاد میزد
رقص سپید رزهای قلبم تو رو با جان و دل ساز میزد
ببخش منو ای شعر ناب رویاهای من
ببخش منو ای تمام تو باورهای من...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: